Happiness;







SMTOWN Live World Tour di Jakarta menarik 50.000 peminat
Selasa, 9 Oktober 2012 @ Selasa, Oktober 09, 2012
SMTOWN Live World Tour III", yang telah mendapat kejayaan dengan berhenti disetiap seluruh dunia bermula dengan Los Angeles, Tokyo, Taibei, dan Seoul, telah selesai satu lagi konsert yang berjaya di Jakarta, Indonesia.

Pada 22 September, konsert telah diadakan di Stadium Gelora Bung Karno di mana nama artis atas syarikat seperti Kangta, BoA, TVXQ, Super Junior dan Super Junior-M, Generasi Girls, Shinee, f (x), dan EXO itu menawan mata dan telinga 50.000 anggota penonton.

Ini adalah konsert K-Pop terbesar di Indonesia hingga kini walaupun ia menjadi kali pertama SMTOWN Live melawat negara. Hari sebelum ini, lebih 3,500 peminat yang muncul di lapangan terbang antarabangsa untuk melihat bintang kegemaran mereka dan mengikuti mereka di sekitar jalan-jalan dan hotel mereka.

Pada konsert sebenar, artis bersedia komentar khas dalam bahasa tempatan banyak keseronokan peminat mereka dan meletakkan pada perarakan hits. Keseluruhan empat jam telah diisi dengan jumlah sebanyak 46 lagu, termasuk peringkat kerjasama khas yang hanya boleh dilihat melalui lawatan hidup.

Changmin dan Kyuhyun menyanyikan duet "Just the Way You Are" sebagai acara khas dan peminat diperbadankan ke dalam prestasi mereka kerana mereka ditarik satu kipas bertuah sehingga ke pentas dalam rayuan musik.

Penonton bertindak balas dengan penuh keseronokan dan kegembiraan, menunjukkan sokongan mereka dengan lightsticks pelbagai plakad dan berwarna dengan gambar-gambar bintang kegemaran mereka. Mereka juga menyanyikan lagu hari jadi khas untuk Hyoyeon dan Key, yang menyambut hari lahir mereka pada 22 dan 23 masing-masing.

Older PostNewer Post