Happiness;







Aku Dan Kpop
Sabtu, 3 November 2012 @ Sabtu, November 03, 2012
Sekarang saya mahu cerita bagaimana saya boleh"TERJERUMUS"ke dalam lembah Kpop nie..kalau sudi,bacalah cerita saya ini

21 FEBRUARI 2011

saya sangat bosan petang ini.mahu ulangkaji,baru saja selesai.mahu makan,sudah didahulukan tadi.mahu tidur,tidak berkenan.jadi saya pun menonton tv lah.nak di jadikan cerita,saya pun bukalah setiap siaran.tiba-tiba gatal pula tangan saya nie pergi tekan siaran 705.saya sebenarnya mahu menonton muic factory manalah tahu ada Justin Bieber.tapi yang main ialah Kpop Hitz.saya layan saja lah.saya lihat klip video SHINee"Lucifer".melihat tarian mereka membuatkan hati saya terpikat.selepas habis lagu  LUCIFER,main pula mv lain,kali ini perempuan pula.saya pun tengok lah.dengan pakaian yang agak seksi,saya mengenali mereka yang digelar KARA.ohh ya lagu yang saya dengar pula ialah JUMPING..sejak hari itu ,saya mula meminati KPOP.bermulalah episod saya dan KPOP..=)

Older PostNewer Post