Happiness;







Jamuan Perpisahan Tahun6
Jumaat, 2 November 2012 @ Jumaat, November 02, 2012
Wah,penatnya!kemarin,saya dan kawan2 menghadiri jamuan perpisahan tahun 6.bukan main best lagi!EVERY DAY SHOCK!walaupun hujan lebat,tetapi kami tetap bersemangat mahu menghadiri jamuan tue.saya ikut menumpang kawan saya,Asyraf.Sampai jak di sana,kami terus cari kawan kwan yang lain.lepas tu,kami semua pergi ke Milimewah dulu,jalan2 lah.pertama,pigi cyber cafe,tapi sangat lah teruk!ndak pa lh.trus kami kluar.buang masa jak,ehh!ndak sedar sudah jam 3.50!!sepuluh minit lagi mo mula majlis!!arghhh!!kami lari ramai ramai bah!semua orang di sana tengok tengok kmi pelik durang.huhuhu...lari kamii ndak lagi peduli lalu lintas main limpas sajak!sampai jak di depan hotel,mencarik kami semua orang.rupa rupanya masuk sudah ..trus kami pun masuk.waw penuhnya orang!!saya pula sama kawan saya,Ain,sibuk mengambar gambar.kami bawa kamera sendiri.waw banyaknya gambar saya ambil!!92 ohh..ndak pa lah tue semua akan jadi kenangan buat kue dan kawan kawan..:)

Older PostNewer Post