Happiness;







My Hobby
Sabtu, 3 November 2012 @ Sabtu, November 03, 2012
hye hye hye sume..hari ni aq mo berceloteh lagi tentang HOBBY

-CERPEN-
adakh antara kamu yang suka wat cerpen??saya suka buat cerpen..HALLYU CERPEN..yup.cerita menggunakan watak watak superstar korea. kalau saya boring saya buat cerpen.sekaligus dapat improve karangan saya.inilh saya buat pada masa yang terluang

-LAGU-
kalaw lagu nie.memang saya tiap tiap hari dengar  korea.hmm sudah sebati dengan sifat saya yng mmang KPOPERS tegar.

-MEMBACA-
nie mmang hobby saya sejak saya masih kecik lagi.waktu kecik kecik dulu saya suka baca buku cerita hantu.tapi,start darjah 4,my uncle give me a novel.sejak situ,saya sangat minat baca novel.terbitan PTS,FP JUNIOR,ehh banyak lagi lh..

nah.inilah yang saya slalu buat kalaw ada masa yang terluang..=)

Older PostNewer Post