Happiness;







Kisah Seram ketika menonton Kpop Countdown
Jumaat, 2 November 2012 @ Jumaat, November 02, 2012
Haritu,mak bapak saya pergi ke Sandakan,ada kenduri lh.Tinggal saya,adik dn sepupu.Bukan main gembiranya saya sebab harini ada main Kpop countdown.Saya dan adik pun menunggu siaran tue.sepupu saya nie boleh di kira haters lah gak sebab dya benci ama kpop nie.nak dijadikan cerita,saya dan adik menonton lah tue rancangan.Tiba2 ja,lampu terpadam.waktu tue pukul 7 Malam.Bukan main lh kami terkejut beruk.hehehe.Tiba2 jak pasu terjatuh.WAH!!adik saya pun berteriak sekuat hati.Jadi saya pun pergilah ke dapur.Mo ambik lilin.waktu mo ambil tu lilin,saya nampak satu lembaga sedang duduk.Macam pocong jak.Yang peliknya dya tengah dengar lagu The Boys.Lagu tu sekejap mati sekejap hidup.Saya start suda mo membazirkan air mata.Tiba2 tue lembaga berdiri dan berjalan ke arah saya.Bukan main saya takut.Time part tue c Yuri nyanyi"I WANNA DANCE RIGHT NOW"tue pocong menari plak.Owh..rupa rupanya tue sepupu kue menyamar mo kasi takut kami.Bukan main kami marah..huehuehu

Older PostNewer Post