Happiness;







Anugerah Paling Berprestij Korea Selatan, Golden Disk Awards Bakal Berlangsung Di Kuala Lumpur Januari 2013
Selasa, 11 Disember 2012 @ Selasa, Disember 11, 2012
hye,bertemu kembali.dah lama tak buka blog sejak cuti sebab pulang kampung.kat kampung manada line.so,arini maw mlepas lah melayari blog2 kpopers dn haters.owh ya kemarin time tngah mlayari blog blog,tiba tiba terbaca tajuk GOLDEN DISK AWARD LIVE IN MALAYSIA...OMG,btul kah ni?macam tak caya saja..luckily orang semenanjung....Di’mulakan pada tahun 1986, penghargaan melalui Golden Disk Awards merupakan satu taraf yang di’dambakan oleh penggiat muzik Korea dan untuk edisi ke 27 nanti, pihak penganjur telah pun memilih Malaysia sebagai lokasi penganjuran.

Majlis Golden Disk Awards ke 27 akan berlangsing di Litar Antarabangsa Sepang pada 15 & 16 Januari 2013 yang akan datang — dan ia’nya bakal menyaksikan lebih 20 buah kumpulan pop Korea turun ke Malaysia untuk membuat persembahan juga kemunculan khas.
Siapa yang bakal hadir anda tanya? Antara nama yang di’sebut sebut adalah Girls’ Generation (SNSD), BEAST, 2NE1, Super Junior, KARA, PSY, 4 Minute & Big Bang.mmang semua nya nama nama besar industri kpop ya...harga pun mmang besar..nanti berita akan menyusul secepatnya
PEACE NO WAR!


Older PostNewer Post